Arhivi Kategorije: Dogodki

Poletna grajska dogodivščina in počitniške aktivnosti za otroke ter mlade v občini Brežice

Poletna grajska dogodivščina, ki jo v času počitnic izvaja Posavski muzej Brežice, je ena od 19 počitniških aktivnosti, ki jih izvajajo društva ter javni zavodi in ki jih sofinancira Občina Brežice v sklopu javnih razpisov. V času ustvarjalnih delavnic na grajskem dvorišču  je otroke obiskal župan Občine Brežice Ivan Molan. Otroci so se predstavili s petjem himne in povabili župana, da se podpiše na zastavo, ki so jo sami izdelali. Občina Brežice vsako leto sofinancira tudi letovanje otrok v Nerezinah, v letu 2022 bo s pomočjo občine na morju preživljal počitnice 101 otrok.

Štiridnevna dogodivščina z nočitvijo v gradu

Vodja Poletne grajske dogodivščine, likovna pedagoginja v Posavskem muzeju Brežice Anja Medved pravi, da se delavnic, ki trajajo štiri dni, udeležuje 40 otrok v starosti od 6 do 12 let. Najraje se delavnic udeležijo mlajši otroci, večji pa z veseljem prevzamejo tudi vlogo prostovoljcev in pomagajo pri izvedbi delavnic, je dejala. Vzdušje je prijetno in sproščeno, saj otroci radi spoznavajo nove stvari. Zanimive delavnice, ki se ne ponavljajo, pa izhajajo iz razstav muzeja, povezujejo se tudi z Viteško dvorano. Letos potekajo delavnice na različne teme – cvetje in izdelava šopkov, otroci so se preizkusili tudi v izdelavi srčeve pletenica iz testa po vzoru Marjance Dobnika, v povezavi z vsebino razstave Kruh, potice in kolači so spoznavali žita,  v sklopu zgodbe o Ajdih iz Posavja pa postopek tkanja. Po dveh letih bodo udeleženci spet deležni posebnega doživetja – noč pred zaključkom dogodivščine bodo prespali v gradu.

Počitniške aktivnosti za kakovostno preživet prosti čas

Po besedah župana Ivana Molana Občina Brežice redno namenja sredstva za sofinanciranje organiziranih počitniških dejavnosti otrok, saj se zaveda pomena kakovostno preživetega prostega časa otrok in mladine, še posebej v času počitnic. Pester program zajema številne aktivnosti na področju športa (plavanje, kajak, planinstvo, badminton, golf, atletika, ples), oratorij in ustvarjanje ter kulinarične delavnice. Približno 120 otrok pa se bo v treh terminih udeležilo Tabora aktivnih doživetij, ki poteka v organizaciji Zavoda za šport Brežice in v sodelovanju z Zavodom za podjetništvo, turizem in mladino Brežice, Viva klubom Brežice ter brežiškimi športnimi društvi.

Letovanje za otroke

S pomočjo sredstev javnega razpisa za sofinanciranje programov in projektov na področju zdravstva in socialnega varstva za leto 2022 Občina Brežice sofinancira in s tem omogoči letovanje na morju v sodelovanju z izvajalcem letovanja, Zvezo prijateljev mladine Krško. Občina s pomočjo osnovnih šol spodbuja predvsem socialno ogrožene družine, da izkoristijo možnost za letovanje otrok, ki jo dobijo s priporočilom pediatra (91 otrok). Brežiška občina nadaljuje tudi z leta 2016 začeto prakso, da dodatno zagotovi letovanje desetim socialno ogroženim otrokom, ki sicer nimajo zdravstvene indikacije.

KD MePZ Viva Brežice praznuje 30 let

KD MePZ Viva Brežice v letošnjem letu praznuje 30 let obstoja, zato so se posvetili izvedbi številnih dogodkov, s katerimi nameravajo njihovo okroglo obletnico primerno obeležiti.

VIVINA RAJŽA

V zgodnjepoletnem vikendu od 11. do 12. junija 2022 smo se Viveki ob 30-letnici Vivinega obstoja podali na pevsko popotovanje z avtobusom. Rajžali smo vse do tja, do koder seže naš glas – po krajih, od koder prihajamo. Na vnaprej dogovorjenih mestih smo zapeli nekaj skladb, ki jih imamo najraje in po katerih nas naši poslušalci najbolj poznajo. Ob jubilejnem letu smo obiskovalcem poklonili tudi razglednice, ki napovedujejo naše naslednje dogodke, s katerimi proslavljamo tri desetletja delovanja našega zbora: Vivin gala ples, ki je potekal 24. junija 2022 in Vivin letni koncert, ki bo 22. oktobra 2022 (več podrobnosti pa jeseni). Razglednice so krasile fotografije iz septembrskih intenzivnih vaj na obali, oktobrskega letnega koncerta Izven okvirja in 27. tekmovanja slovenskih pevskih zborov Naša pesem, kjer smo nastopili že devetič, tokrat pa prvič domov odnesli zlato plaketo.

Ker nas Vivekov ni malo in ker smo v prvi vrsti (in po srcu) Posavci, ki pojemo v posavskem zboru, smo si tudi našo rajžo začrtali, kot je v naših krajih navada: v soboto smo rajžali po Štajerskem, v nedeljo pa po Kranjskem.

Potovanje smo pričeli v soboto zjutraj s »flash mobom« na brežiški tržnici, nadaljevali pa v Šentlenartu pred gasilskim domom. Z našim pevskim avtobusom smo se nato odpravili v Artiče, kjer se nam je pri petju pridružil Mešani pevski zbor KUD Oton Župančič Artiče, s katerim si poleg ljubezni do petja delimo tudi zborovodkinjo, njihovo sokrajanko, Simono Rožman Strnad. Potem smo se napotili v Sromlje, zatem pa na Bizeljsko v klet družinske hiše Babičevih v Bukovju, kjer nas je pričakal Moški pevski zbor Bizeljsko. Ob ogledu zbirke majolik smo skupaj zapeli njihovo novo napitnico Nazdravimo z majoliko, katere avtor je Slavko Mihelin, predsednik MoPZ Bizeljsko in oče Vivike Katje Povše. Nato smo se odpeljali v Dobovo, kjer sta nas sprejela in nagovorila predsednica krajevne skupnosti Branka Stergar in predsednik KD Franc Bogovič Dobova Drago Iljaš. Tam smo si nabrali nove moči z odličnim kosilom, da smo lahko nadaljevali na Zdole, kraj naše predsednice Ane Špiler, zatem pa še na Senovo. Naša predzadnja postojanka tistega dne je bila Blanca oz. igrišče na Kladju nad Blanco, sobotno rajžanje pa smo končali na kranjski strani Save, na Čatežu ob Savi, s čimer smo napovedali popotovanje po Kranjskem za naslednji dan.

V nedeljo zjutraj smo nedeljsko rajžanje spočiti, polni energije in željni novih pevskih spominov naznanili na Žejnem. Tam smo se fotografirali ob stenski poslikavi, katere avtorja sta vaška umetnika Rajko Baškovč in Darko Oštrbenk, ki je tudi oče Vivik Lare in Eve Oštrbenk. Popotovanje smo nadaljevali na Skopicah, zatem pa v Podbočju. Naš pevski avtobus nas je popeljal tudi na Drnovo, v Žadovinek, nato pa še na Studenec, kjer smo kósili pod kozolcem Gostilne Janc. Vivino rajžo smo zaključili na grajskem dvorišču Posavskega muzeja Brežice in skupaj nazdravili našim uspehom.

Video utrinke iz rajžanja je v videoposnetek povezal naš pevec Samo Hajtnik, ki jih lahko najdete na povezavi: https://youtu.be/awv5Nhj7O88.

Veseli smo, da smo lahko zapeli poslušalcem z obeh strani Save in se z njimi podružili v sproščenem posavskem vzdušju. Iz srca se zahvaljujemo prav vsem krajanom in mnogim bivšim Vivinim pevcem, ki so nas povsod velikodušno sprejeli, nam pripravili prijetno pogostitev in namenili bučne aplavze. Hvala, ker ste rajžali z nami!

Eva Oštrbenk

VIVIN GALA PLES

Na zgodnji poletni večer v petek, 24. junija 2022, je na grajskem dvorišču Posavskega muzeja Brežice potekal prav poseben dogodek v vrsti mnogih, ki smo jih že pripravili ob naši 30-letnici – Vivin gala ples. V atmosferi sproščene poletne elegance smo za poslušalce (in plesalce) pripravili širok nabor 30 plesnih skladb, ob katerih so lahko pokramljali, nazdravili in predvsem zaplesali z Vivo, Vivinimi inštrumentalisti in vokalisti ter gostujočimi glasbeniki. Tako obiskovalci kot Viveki smo plesali angleški valček, fokstrot, rokenrol in še kaj.

Za prefinjeno zeleno-vijolično scenografijo s sivko, plesnimi čevlji in lučkami je poskrbela Vivika Ivanka Černelič Jurečič. Pod zvezdami, oziroma čevlji, so se predstavili tudi solisti Aljaž Arh, Žan Bračun, Alenka Černelič Krošelj, Ivanka Černelič Jurečič, Maruša Ferenčak, Dean Jan Petan, Kaja Rožman, Veronika Strnad, Hana Sambunjak, Amir Tokić, Florijan Volčanšek, Judita Volčanšek, Sabina Žibert, Jelka Žnideršič in Jurij Žnideršič. Večer so popestrile še altistke s Samo ljubezen, sopranistke s Hajde da ludujemo in skupina Les Pesares, ki jo sestavljajo Viveki Lovro Jurečič, Žan Bračun in Krištof Strnad. Naše glasove so v topli poletni noči spremljali glasbeni gostje Lovro Frelih na klavirju, Sebastjan Podlesnik na basu in Mitja Kuselj na bobnih, pa tudi Vivek Žan Bračun na kitari. Koncert je povezoval naš pevec Lovro Jurečič. Za pogostitev sta poskrbeli vinska klet Dular in slaščičarna Sladka zapeljivost, za ozvočenje in osvetlitev Festival Derenda, za video posnetek in fotografijo pa Luka Rudman.

Ta koncert nam je omogočil, da smo zaplavali po neznanih vodah in ugotovili, da se odlično znajdemo tudi v njih. Viva torej še naprej živi, raste in cvete. Iskreno se zahvaljujemo vsem, ki so omogočili, da je bil Vivin gala ples res gala. Hvala pa tudi obiskovalcem, da ste se odločili v poletje zaplesati z Vivo!

Sedaj pa se odpravljamo na zaslužen dopust do prvega vikenda v septembru, ko bomo svoje glasilke (in plavalne sposobnosti) zopet trenirali na intenzivnih vajah v Pacugu. Pa se znova vidimo 22. oktobra 2022 na slavnostnem koncertu ob Vivini 30-letnici!

Eva Oštrbenk

Teden mladih v Mladinskem centru Brežice

1.7. nas čaka pestra otvoritev Tedna mladih.🤩 Ob 17. uri vabljeni na otvoritev mladinske sobe, sledile bodo delavnice v okviru predstavitve občinske Strategije za mlade. 📚👥Ob 19. uri pa se nam na odru pridružijo pevci in pevke MOPF-a, ki smo jih povabili na MC oder, da zapojejo v Brežicah tudi izven festivala. 🎤🎼🥳

MOPF je kratica za Mednarodni otroški pevski festival Brežice, ki otrokom od šestega do sedemnajstega leta starosti omogoča, da predstavijo svoj pevski talent na velikih odrih, pod sojem zvezdniških žarometov. Do sedaj so se festivala udeležili pevci in pevke iz Makedonije, Črne gore, Bolgarije, Srbije, Bosne in Hercegovine, ter sosednje Hrvaške in Avstrije. ☺️🎤

Kolesarim, da pomagam našim mladim upom

Starejši člani Badminton kluba Pišece so se odločili za humanitatno pomoč svojim mladim upom. Vsak kilometer šteje je bil moto kolesarskega podviga katerega so se lotili Ivan Hotko, Branko Germovšek, Toni Hotko, Sebastjan Hajnšek, Gavral Laul, Alen Mijatovič in vodja poti oziroma projekta Matej Ogorevc.

Za spremstvo in tehnično pomoč sta skrbela Viki Deržič in Tadej Škof.
Vožnja se je pričela v četrtek ob 4. uri zjutraj pred Mladinskim centrom Brežice. Pot so nadaljevali preko mejnega prehoda Obrežje, Samobora vse do Karlovca kjer je bila prva krajša postojanka za kavico in okrepčilo. Pot so kolesarji nadaljevali proti Slunju, Plitvicah, Korenici ter vse do Gračca kjer je po 230 kilometrih vožnje bil zastavljen nočni počitek. Večerni program so izkoristili za spoznavanje in navezovanje novih poslovnih stikov.

Naslednjo jutro so pot nadaljevali ob 6. uri preko Velebita do Obrovca, Benkovca, Pirovca vse do končne destinacije Murter. Po 360 kilometrih je ekipa prispela na zaslužen cilj, s tem pa so izpolnili vse zastavljeno.
V cilju je nekaj vzpodbudnih besed za projekt namenila predstavnica TZM ter vodja poti Matej Ogorevc. Člani ekipe pa si niso mogli vzeti veliko prostega časa, saj jih je že naslednji dan čakal mednarodni badminton turnir.

Vsa zbrana sredstva, ki so jih dobri ljudje, posamezniki, podjetniki namenili, nekateri pa še danes kličejo, da želijo pomagati, bodo člani kluba predstavili na posebni novinarski konferenci, ki bo v sklopu kolesarskega maratona Pišece – Kumrovec.

Za konec lahko dodamo le še to, da je dobrodelna akcija “Kolesarim, da pomagam našim mladim upom” dokaz, da s trdim delom in pravilnim pristopom lahko obdržimo šport tudi v manjših krajih ter dokaz, da so si Brežice resnično zaslužile ime Evropsko mesto Športa 2022.

BK Pišece

Leja Glojnarič – Zlata Leja

V ponedeljek, 16. 5. 2022, so Brežice praznovale zmagoslavni prihod dvakratne olimpijske prvakinje Leje Glojnarič, ki je skupaj z ekipo na 24. poletnih olimpijskih igrah gluhih v Saxias do Sulu (Brazilija) spisala slovensko zgodbo najuspešnejših poletnih olimpijskih iger gluhih do sedaj.

Domov so prinesli štiri slovenske medalje, od tega dve zlati, ki ju je v mnogoboju in v skoku v višino osvojila Brežičanka Leja Glojnarič. Ob tem pa je osvojila še 4. mesto v metu kopja. Nazadnje smo bili Slovenci tako uspešni na zimskih olimpijskih igrah gluhih leta 1995 na Finskem, ko so Samo Petrač, Lojzka Meglič in Sabina Hmelina osvojili sedem medalj v alpskem smučanju.

Sprejem Leje Glojnarič

V Brežicah, ki slovijo po odličnih pogojih za šport in športnikih, kar potrjuje tudi prejem naziva Evropsko mesto športa 2022, je zgodba olimpijcev izjemna. Primožu Kozmusu, Barbari Špiler in Juretu Rovanu se je pridružila tudi olimpijka Leja Glojnarič.

Navijači in podporniki iz cele Slovenije, prisotni so bili tudi številni mladi atleti iz brežiškega atletskega kluba, so s svojo prisotnostjo izrazili spoštovanje do odličnega rezultata domačinke in parašporta, ki marsikateremu športniku invalidu izboljšuje kakovost življenja in mu daje možnost vključevanja in razvoja od rekreativnega do vrhunskega parašporta. Za vzdušje na odru in topel sprejem so ob podpori navijačev poskrbele dobovske mažoretke, skupina Booom in Nuša Derenda.

Župan občine Brežice Ivan Molan je ob čestitki Leji poudaril, da občina podpira vse oblike športa in športnike, tako rekreativne kot tudi vrhunske. Župan je poudaril, da se zaveda izjemnega uspeha domače športnice, še posebej v letu, ko nosijo Brežice naziv Evropsko mesto športa 2022.

»Ponosni smo, ker ste nas s svojim uspehom vrnili v čas sprejemov ob odmevnih rezultatih. Verjamem, da bo Leja pravi navdih vsem mladim generacijam v Atletskem klubu Brežic,« je dodal župan.

Predsednik Atletskega kluba Brežice in Lejin dolgoletni trener Henrik Omerzu se še vedno dobro spominja Lejinih začetkov, saj je ob čestitki in predstavitvi zgodbe Lejinega športnega razvoja, dejal: ”Leja je pred 12 leti prišla na prvi trening. Takoj sem ugotovil, da je poseben deklič, ki se je treninga lotil z neverjetno vnemo.”

Iztok Glojnarič, Lejin oče in sedanji trener, je povedal, da se na 24. poletne olimpijske igre niso odpravljali po medaljo zaradi Lejine poškodbe kolena. Po prvi tekmi pa je postalo jasno, da Leja zmore doseči vrhunski rezultat kljub poškodbi, dežju in nizkim temperaturam. Tako je ob podpori fizioterapevta nastopila na vseh tekmah in ob dveh zlatih medaljah in 4. mestu dosegla še dva osebna rekorda.

Leja Glojnarič in oče Iztok

Anton Petrič, vodja odprave na 24. poletne olimpijske igre gluhih in sekretar Zveze društev gluhih in naglušnih Slovenije, ter tolmač Matjaž Juhart sta dejala, da so izjemno ponosni na sodelovanje z Lejo in  njen izjemni talent.

Čestitkam za osvojeni zlati olimpijski medalji so se pridružili tudi Gregor Gračner, podpredsednik Zveze za šport invalidov Slovenije – Slovenski paraolimpijski komiteNejc Jeraša, direktor Atletske zveze Slovenije in Bogdan Kuhar, predsednik Društva gluhih in naglušnih Posavja,

Leja pa je svojim navijačem in podpornikom ob zahvali zaupala tudi načrte za prihodnosti: ”Najprej bi se rada pozdravila,  nato me čaka še svetovno prvenstvo, v mnogoboju pa želim preseči mejo 5.000 točk. Čez tri leta pa na olimpijado v Tokio”.

Novinarska konferenca ob 17. obletnici županovanja Ivana Molana

Brežice, 5. april – 1. aprila 2022 je župan Občine Brežice Ivan Molan obeležil 17 let vodenja brežiške občine. Ob tej priložnosti je predstavil prihodnje izzive občine ter izpostavil nekatere večje dosežke, predvsem uspešno pridobivanje dodatnih virov proračunskih sredstev, ki so v času od 2005 do 2022 odločilno prispevala k uresničitvi investicij v skupni vrednosti dobrih 195 milijonov evrov. Župan Ivan Molan je poudaril pomen sodelovanja in ekipnega dela tako občinskega sveta kot občinske uprave, ki je temelj uspešnega razvoja občine. Župan se je ob zaključku novinarske konference zahvalil novinarjem in predstavnikom medijev za korektno delo, saj z rednim obveščanjem javnosti o delu občine pomembo prispevajo h kakovostnemu življenju v lokalni skupnosti.

Župan Ivan Molan je v uvodu predstavil stanje občine pred 17 leti, ko sta jo zaznamovala nesodelovanje v občinskem svetu, pomanjkanje virov prihodkov in zato tudi investicij. Prav sodelovanje v občinskem svetu na osnovi zaupanja in volilnih rezultatov ter stabilno delovanje občine, ki obsega stabilne finance in dobro delujočo občinsko upravo, sta po mnenju župana najpomembnejša za uspehe občine v preteklih letih. Občina Brežice je prepoznana kot uspešna in je pogosto predstavljena kot primer dobre prakse (vlaganja v šport, participativni proračun, …).

Občina Brežice je bila kot prva slovenska občina uspešna na razpisu Evropske komisije za programe športa (2015) in sicer s prijavo mednarodnega projekta Šport za zdravo starost (Sports for healthy aging) na razpis Evropske komisije Erasmus+ (sledila sta še projekta Občuti svobodo vode in Stavi na zdravje). V 2021 je občina osvojila naziv Evropsko mesto športa 2022 – 1. slovenska občina s tem nazivom (town – občine oz. mest do 25.000 prebivalcev). Občina se je uvrstila na 5. mesto kot najbolj transparenta slovenska občina v raziskavi odprtosti in transparentnosti slovenskih občin.

Nastanitev beguncev iz Ukrajine v Večgeneracijskem centru Brežice

Večgeneracijski center Brežice (objekt nekdanjega doma upokojencev Brežice, Prešernova 13), 22. marca 2022 .

Župan Občine Brežice – Ivan Molan, direktorica občinske uprave Občine Brežice – Patricia Čular, predsednik uprave Stilles – Rok Barbič, gospod Taras – ukrajinski državljan zaposlen v podjetju Stilles in begunka iz Ukrajine – gospa Olena, so podali skupno izjavo v zvezi z nastanitvijo ukrajinskih beguncev (mater in otrok).

Župan Občine Brežice Ivan Molan je skupaj z direktorico občinske uprave Patricio Čular ter predsednikom uprave Stilles d.o.o. Rokom Barbičem in predstavnikoma lastnikov Stilles d.o.o. Francem in Aleksandrom Polovičem, obiskal Večgeneracijski center Brežice, kjer je v prvem nadstropju nastanjenih 36 beguncev iz Ukrajine.

Občinski svet je na svoji 10. dopisni seji, dne 18.3.2022, soglasno potrdil Sklep o določitvi začasne rabe prvega nadstropja objekta Večgeneracijski center Brežice na Prešernovi cesti 13, Brežice, ki določa, da se začasna raba prostorov nameni za potrebe nastanitve beguncev oz. oseb z začasno zaščito za razseljene osebe iz Ukrajine.

Občina Brežice je tako zaradi zaostrenih vojnih razmer v Ukrajini pristopila k pomoči beguncev iz te države. Trenutno je v Brežicah nastanjenih 36 beguncev iz Ukrajine, ki so družinski člani ukrajinskih državljanov zaposlenih v podjetjih v Posavju. Namestitev beguncev oz. osebe z začasno zaščito za razseljene osebe iz Ukrajine se ureja v skladu s področno zakonodajo, ki je namenjena začasnemu reševanju stanovanjskih potreb ogroženih oseb. V bivalnih prostorih, ki so namenjeni beguncem oz. osebam z začasno zaščito za razseljene osebe iz Ukrajine, bo lahko nameščenih največ 45 oseb. Begunci imajo v omenjenih prostorih urejene sobe, kuhinjo, sanitarije in večnamenski prostor.

Z ureditvijo statusa oseb z začasno zaščito za razseljene osebe iz Ukrajine bo Občina Brežice pristopila tudi k dogovoru za vključitev otrok v program predšolskega varstva in osnovnošolskega izobraževanja. Trenutno je teh otrok 17, od tega 3 vrtčevske starosti.

Predstavniki podjetja Stilles so izrazili hvaležnost županu Občine Brežice in članom Občinskega sveta Občine Brežice, ki so omogočili varno nastanitev družinskih članov njihovih zaposlenih. Prav tako so izpostavili tudi pomoč podjetnikov iz Brežic, humanitarnih organizacij in posameznikov, ki so omogočili beguncem varno in prijetno namestitev.

Sporazum: Izvedba celovitih protipoplavnih ukrepov na povodju Sotle za varovanje Rigonc, Gmajne in Dobove

Dne 21.3.2022 je župan Občine Brežice z Direkcijo Republike Slovenije za vode (v nadaljevanju besedila: Direkcija RS za vode) podpisal Sporazum o skupni izvedbi investicije: Izvedba celovitih protipoplavnih ukrepov na povodju Sotle za varovanje Rigonc, Gmajne in Dobove (v nadaljevanjem besedilu: Sporazum).

Podpisnika sta se zavezala, da bosta sodelovala pri izvajanju slovenskega Načrta za okrevanje in odpornost na razvojnem področju Zeleni prehod: Čisto in varno okolje – Krepitev preventive za dvig protipoplavne varnosti. Predmetna investicija je uvrščena tudi v Načrt za zmanjšanje poplavne ogroženosti ter bo v največji možni meri upoštevala naravne rešitve in zeleno infrastrukturo.

Občina Brežice bo v skladu s Sporazumom, do 30.6.2023 pridobila pravnomočno gradbeno dovoljenje ter pred tem, na podlagi potrjene projektne naloge s strani Direkcije RS za vode, izdelala vso potrebno tehnično in investicijsko dokumentacijo za pridobitev gradbenega dovoljenja.

Vrednost izvedbe celovitih protipoplavnih ukrepov na povodju Sotle za varovanje Rigonc, Gmajne in Dobove je ocenjena na 3 milijone EUR in jih bo v celoti zagotovila Direkcija RS za vode. Sredstva, ki jih bo Občina Brežice namenila za pridobitev gradbenega dovoljenja, bodo po pridobitvi le-tega Občini Brežice povrnjena s strani Direkcije RS za vode. Rok dokončanja investicije, ki bo protipoplavno zaščitila domove okoli 200-im prebivalcem naselij Rigonce, Veliki Obrež – Gmajna in Dobova, pa se predvideva konec leta 2025.