Microsoft želi povratne informacije od razvijalcev iger

Avtor tega prispevka je Računalniške novice. Vabljeni k branju Računalniške novice »

Microsoft želi slišati neposredno od razvijalcev iger, zakaj ne uporabljajo Xboxa, in kaj bi lahko spremenili. Presenetljivo je, da se je Microsoft zbiranja povratnih informacij lotil na tako javen način in je pravzaprav osvežujoče, ko takšen velikan, kot je Microsoft, javno prizna, da lahko še marsikaj izboljšajo.

V ta namen bodo razširili že obstoječo skupnost Xbox Research, v katero vabijo vse razvijalce iger, od katerih želijo dobiti dragocene informacije o orodjih, njihovi podpori in splošnih težavah ali omejitvah platforme Xbox, ki mučijo razvojne ekipe.

Nov program, ki je podoben Microsoftovemu Xbox Insider, lahko zdaj sodelujejo vsi člani gaming studiev in ne le tehnični delavci. »Običajno je za izdelavo in lansiranje igre potrebnih veliko ljudi, vključno z marketingom, oddelkom za raziskavo uporabnikov, oblikovalci, avdio službami, PM-ji, vodji skupnosti in drugimi,« pravi doktorica Deborah Hendersen, glavna raziskovalka uporabnikov za Xbox. »Želimo slišati mnenja vseh, ki delajo na igrah ali pomagajo podpirati igralne studie, saj če vam lahko olajšamo življenje, bo igranje iger še boljše.«

Program bo zbiral povratne informacije o orodjih, nastavitvah zmogljivosti, pripomočkih za odpravljanje napak in številnih drugih vidikih razvoja iger. Eden glavnih namenov je dobiti povratne informacije od razvijalcev, ki iz določenih razlogov niso oziroma ne bodo lansirali svojih iger na Xboxu.

»Če niste na Xboxu, bi radi vedeli, zakaj,“ pravi Hendersen. »In če uporabljate izdelke naših konkurentov, imate verjetno odlično perspektivo, iz katere bi se lahko kaj naučili!«

Microsoftovo javno povabilo je povsem verjetnosti odgovor na številne zamude iger za njihovo platformo. Igra Baldur’s Gate 3 se je na Xboxu pojavila nekaj mesecev po tem, ko je lansirala na konkurenčni konzoli PS5, in sicer zaradi domnevnih tehničnih težav pri razvoju za Xbox S. Capcom je prejšnji mesec razkril, da bosta zbirki iger Marvel vs. Capcom Fighting Collection: Arcade Classics in Capcom Fighting Collection 2 zaradi tehničnih težav na Xbox prišle šele 2025.

Tudi nepričakovana uspešnica Black Myth: Wukong prihaja z zamudo oziroma nekaj mesecev po izidu na PS5, prav tako ker optimizacija za Xbox X/S traja dlje časa od pričakovanega. Microsoft se zagovarja, da zamude niso posledica strojnih omejitev konzole Xbox.

Nov program je dobra novica za razvijalce in tudi za splošno skupnost igričarjev. Če bo Microsoft s tem lahko odpravil ovire za hitrejši razvoj Xbox iger, bodo na koncu največ profitirali uporabniki, ki bodo lahko izbirali med dvema močnima konzolama (PlayStation in Xbox). Konkurenca je nujna. Sony je prodal ogromno konzol, vendar pripravil zelo malo res dobrih iger, če odvzamemo vse predelave. Prejšnja generacija je bila v tem pogledu veliko boljša. Xbox mora ostati močan, če želimo, da se tudi Sony še naprej trudi za svoje uporabnike.

Snemanje video

Video produkcija Partitura zagotavlja profesionalno video snemanje vaše prireditve, koncerta, poroke, dogodka, promocije, otvoritve, reklame, prispevka, novinarske konference, videospota...

Brezplačno vam pripravijo najugodnejše ponudbe, posebej za vaše povpraševanje.

Obiščite Video produkcija Partitura in si zagotovite kakovosten video in avdio posnetek vašega dogodka s preprostim klicem na 070 60 70 70 ali izpolnite obrazec za brezplačno naročilo ponudbe na https://video.partitura.si.